Aanmelden

Bent u opzoek naar een basisschool voor uw kind en wilt u graag meer informatie over de Ludgerschool? Kom dan naar één van onze informatieochtenden. Per jaar organiseren wij 4 keer een informatieochtend. Tijdens zo’n ochtend vertellen wij u meer over onze uitgangspunten en onze manier van werken en beantwoorden wij uw vragen. Onze groep 8 leerlingen zullen u begeleiden tijdens de ronde door de onderbouwlocatie van de school en zien we de kinderen en leerkrachten aan het werk.

Aanmelden op de Ludgerschool is mogelijk vanaf het moment dat uw kind 3 jaar is. Dit gaat via het centrale aanmeldpunt bij de gemeente Utrecht. Meer informatie leest u in het document aanmeldings- toelating- en plaatsingsbewijs op deze website. Ook kunt u naar de website van de gemeente: naardebasisschool.utrecht.nl

Is uw kind in de laatste zes weken voor de zomervakantie jarig? Dan zal hij of zij niet meer voor de vakantie gaan starten. U ontvangt dan voor de vakantie wel de uitnodiging waarin de groep wordt vermeld en waarbij wij u en uw kind uitnodigen voor een kennismakingsmoment in de laatste week van de zomervakantie. Uw kind zal dan in het nieuwe schooljaar starten.

Rondleidingen 2023-2024

• woensdag 27 september 2023
  • vrijdag 17 november 2023
  • woensdag 29 november 2023
  • woensdag 14 februari 2024
  • vrijdag 15 maart 2024
  • vrijdag 17 mei 2024
  • woensdag 19 juni 2024

De rondleidingen starten op de Bonifaciusstraat om 8.45u met algemene informatie over onze school en wat u kunt verwachten gedurende de schoolperiode. Daarna leiden onze groep 8 leerlingen u rond door het gebouw. Rond 9.45u sluiten we gezamenlijk af.

U hoeft zich niet aan te melden voor de rondleiding.